Sniper Elite Online [LAZ] Clan®
 
AnasayfaKapıSSSKayıt OlGiriş yapZiyaretçi DefteriRadyo

Paylaş | 
 

 [LAZ] vs =TMH= 4-0

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
[LAZ] GOBEL TR
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 595
Yaş : 95
Nerden : Trabzon/Faroz
İş/Hobiler : Mühendis
Lakap : Gobel
Ruh Hali :
Tuttugu Takım :
Ülkesi :
Rep Gücü : 951
Kayıt tarihi : 31/12/08

MesajKonu: [LAZ] vs =TMH= 4-0   Paz Eyl. 26, 2010 9:57 pm

16.06.2010 TARİHİNDEN SONRA İLK CLAN MACIMIZDAN YAZ TATİLİNDEN SONRAKİ YANİ RAKİP KLASIK ALMAN EKOLÜ TMH İDİ GÜZEL BİR GALİBİYET ELDE ETTİK BEN HEP 10 ADAM VURDUM BEKLEDİM ÇÜNKİ ARKADAS SAOLSUN BANA BIRAKMADILAR BU SEFER BEN ONLARA BIRAKTIM Smile








_________________


"Türkiye Cumhuriyeti, şeyhler, dervişler, müritler ve mensuplar memleketi olamaz;
en doğru, en hakiki yol, medeniyet yoludur. Medeniyetin emir ve isteklerini yapmak, insan olmak için yeterlidir."
(M.K.******)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://lazzvegazz.tk
[LAZ]*|'ÇaRSI'|*
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 173
Yaş : 87
Nerden : Dünyadan
İş/Hobiler : Beşiktaş
Lakap : ÇaRŞI
Ruh Hali :
Tuttugu Takım :
Ülkesi :
Rep Gücü : 479
Kayıt tarihi : 19/05/09

MesajKonu: Geri: [LAZ] vs =TMH= 4-0   Salı Eyl. 28, 2010 1:14 pm

Tebrikler beyler çarşı buralarda sorun yok Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://lazzvegazz.tr.cc/
[LAZ] GOBEL TR
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 595
Yaş : 95
Nerden : Trabzon/Faroz
İş/Hobiler : Mühendis
Lakap : Gobel
Ruh Hali :
Tuttugu Takım :
Ülkesi :
Rep Gücü : 951
Kayıt tarihi : 31/12/08

MesajKonu: Geri: [LAZ] vs =TMH= 4-0   Salı Eyl. 28, 2010 2:08 pm

[LAZ]*|'ÇaRSI'|* demiş ki:
Tebrikler beyler çarşı buralarda sorun yok Smile

VAY VAY VAY ADAM SEN NERELERDEİN YAVV ? ADAM ÖZLEDİK HARBİDEN HERKES MERAK İÇİNDE NAPIYORSUN NE YER NE İÇERSİN DÖN ARTIK ADAM ÇARŞI YI HERKES ÇOK ÖZLEDİ DURMADAN MİLLET SORUYOR GÖZÜMÜZ KALDI YOLLARDA BİZ AYNEN BIRAKTIGIMIZ YERDEN DEVAM EDİYORUZ HELALLLLLLLLLLLLL !!!

_________________


"Türkiye Cumhuriyeti, şeyhler, dervişler, müritler ve mensuplar memleketi olamaz;
en doğru, en hakiki yol, medeniyet yoludur. Medeniyetin emir ve isteklerini yapmak, insan olmak için yeterlidir."
(M.K.******)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://lazzvegazz.tk
[LAZ]*|'ÇaRSI'|*
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 173
Yaş : 87
Nerden : Dünyadan
İş/Hobiler : Beşiktaş
Lakap : ÇaRŞI
Ruh Hali :
Tuttugu Takım :
Ülkesi :
Rep Gücü : 479
Kayıt tarihi : 19/05/09

MesajKonu: Geri: [LAZ] vs =TMH= 4-0   Ptsi Ekim 04, 2010 8:55 am

DDDDDDDD Adam aralarda gelecem ama oyuna giremem msn den falan konuşuruz artık.Siz bensizde yenersiniz a.q boşverin beni adamsınız helal camokaya ömere selam hadi eyw allaha emanet olun...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://lazzvegazz.tr.cc/
[LAZ] GOBEL TR
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 595
Yaş : 95
Nerden : Trabzon/Faroz
İş/Hobiler : Mühendis
Lakap : Gobel
Ruh Hali :
Tuttugu Takım :
Ülkesi :
Rep Gücü : 951
Kayıt tarihi : 31/12/08

MesajKonu: Geri: [LAZ] vs =TMH= 4-0   Çarş. Ekim 13, 2010 2:25 pm

[LAZ]*|'ÇaRSI'|* demiş ki:
DDDDDDDD Adam aralarda gelecem ama oyuna giremem msn den falan konuşuruz artık.Siz bensizde yenersiniz a.q boşverin beni adamsınız helal camokaya ömere selam hadi eyw allaha emanet olun...

ADAM SANA BİŞEY OLMASIN UNUTMAKİ [LAZ] TEAM HEP BURADA OLACAKTIR Wink NE ZAMAN İSTERSEN BUYUR GEL BİZ BURALARDAYIZ NO CROSS POWER 10 DA DÜNYADA HİÇBİR ZAMAN POPÜLERLİLİĞİNİ KAYBETMEYECEK YEGANE TAKIMLARDAN BİRİSİ [LAZ] TEAMDIR GERİSİ İSETEFERRUATTIR....

BÜTÜN TAKIMLAR GEÇİCİDİR AMA [LAZ] EKİBİ KALICIDIR EYW.....

GÖZÜN ARKADA KALMASIN ADAM ÇÜNKİ BİZ BİR EKİBİZ ! Wink

_________________


"Türkiye Cumhuriyeti, şeyhler, dervişler, müritler ve mensuplar memleketi olamaz;
en doğru, en hakiki yol, medeniyet yoludur. Medeniyetin emir ve isteklerini yapmak, insan olmak için yeterlidir."
(M.K.******)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://lazzvegazz.tk
 
[LAZ] vs =TMH= 4-0
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
[LAZ] Sniper Elite TÜRKİYE :: Klanlarımız :: [LAZ] Clan :: [LAZ] TAKIMI CLAN MAÇLARI !-
Buraya geçin: